saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی
saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی

فروشگاه سایبان پارکینگ متین

سایبان پارکینگ اگر با متد روز ساخته شود میتوانید آپشن های زیادی را به آن اضافه کنید.
مثلا میتوانیدبه سایبان پارکینگ خود ال ای دی اضافه کنید.
متد جدیدی که در سایبان به کار رفته از سنسور بادی هم استفاده می شود که از شدت باد جلوگیری می کند و شدت باد را کنترل می کند.
در سایبان پارکینگ با متد روز مدرن موتور برقی به کار رفته که میتوانید بدون اینکه از نیروی بدنی استفاده کنید با ریموت سایبان را باز و بسته کنید.

سایبان پارکینگ ها که به علت قابلیت نصب سریع و آسان در عموم فرا گیر میباشند ، وظیفه حفاظت از خود رو را در مقابل عواملی مثل رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، شیره درختان ،  و همچنین اشعه های مضر خورشید بر عهده دارند.
حتی از سایبان پارکینگ در ویلاها و حیاط هایی که فرد باید در ساعات اوج تابش آفتاب خودرو خود را برای مدت طولانی بگذارد نیز استفاده میشود.

سایبان متین که همیشه در زمینه تهیه و نصب سایبان ها پیشرفت داشته ، مشاوران مجربی برای راهنمایی مشتریان و انتخاب بهترین نوع سایبان پارکینگ های کارآمد و کادر فنی فعال برای ساخت و نصب سایبان پارکینگ را نیز دارا می باشد.

 

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش از 100 شهر ایران ، دارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشور بزرگ ترین مجموعه تولید، عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد


سایبان برقی ، سایبان مغازه ، سقف برقی ، سایبان اتوماتیک ، سایبان پاسیو ، سقف متحرک ، سقف جمع شو ، سایبان چتری 

همچینن ما برای تعمیر سایبان های کهنه هم آماده همکاری با شما هستیم.

شماره های تماس با ما :  09121007732 

ارتباط با سایت ما : http://saybun.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.