saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی
saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی

خرید از فروشگاه سایبان برقی متین

قطعا برای هرکسی اتفاق افتاده است در عین حال که لذت نشستن در فضای باز را میخواهد ،ولی تابش مستقیم آفتاب یا بارش باران آزارش می دهد .
سایبان برقی محصولی نوین و کاربردی برای حل این مشکل است .استفاده از سایبان برقی در فضای باز ،بالکن ،پارکینگ ،جلوی مغازه ها ،فضای باز جلوی رستوران و…روشی مناسب برای لذت بردن از فضای باز و در امان ماندن از عوامل جوی است .
سایبان برقی جایگزین مناسبی برای پرده های نصب شده درون ساختمان است .این پرده ها در ساعاتی از روز مانع دید به بیرون می شوند .
همچنین سایبان برقی مانع تغییر رنگ وسایل داخل ساختمان می شوند .
مواردی که در بالا ذکر شد تنها تعداد کمی از مزیت های سایبان برقی است .
سایبان برقی این مزیت را داراست که مانند سایبان های قدیمی به استفاده از هندل نیازی ندارد و تنها با فشار دادن یک کلید روی دستگاه ریموت میتوان آن را باز یا بسته کرد .

مززیت های سایبان برقی در نگاه کلی

امکان سفارش سایبان برقی در طرح ها و رنگهای مختلف
امکان باز و بسته کردن سایبان برقی توسط ریموت از فاصله ی زیاد
قابلیت تغییر شیب سایبان برقی در زاویه های مختلف
استفاده از موتور اروپایی درجه یک و بادوام و…

برای مشاوره رایگان با کارشناسان سایبان برقی هوشمند همین حالا تماس بگیرید .
☎️ 50 10 36 22 021
☎️ 51 10 36 22 021
☎️ 52 10 36 22 021

سایبان چتری میخوای؟

ویژگی های پروژه اجرا شده:

نصب سایبان چتری توسط تیم تلاشگر متین به صورت پنج صلعی

استفاده از پارچه های مقاوم و سازه های آلمینیومی

سایبان چتری میخوای؟ درست اومدی!

کجا از سایبان چتری استفاده میشود ؟

– نصب سایبان چتری برای ویلاها و کناره های استخر
– پاسیو و بالکن منازل
– فضاهای نمایشگاهی
– فضاهای تجاری ،کافی شاپ ها و رستورانها
– مراکز توریستی و فرهنگی،تفریحی و هتل ها

سایبان چتری در رنگ ها و انواع مختلفی ساخته میشود که انتخاب آن کاملا به دست مشتری انجام میگیرد. در نتیجه میتوانید آن را با محیط ست کنید یا رنگی برایش انتخاب کنید که جلوه بسیاری به محیط بدهد.
این سازه ها به علت نیاز نداشتن به تکیه گاه و دارا بودن از پایه برای استقرار در مکان ها ، هرجای حیاط و … که بخواهید نصب میگردد و میتوانید حتی در مواردی آن را حمل یا جا به جا کنید.

مطالب مرتبط:
سایبان برقی برای جگرکی
سایبان برقی برای همه ایران

همه تصاویر به کار رفته در این متن از نمونه کارهای این مجموعه میباشد.

برای مشاهده پروژه های بیشتر کلیک کنید.

برای دیدار از پروژه اجرا شده در سایت نیز کلیک کنید

فروشگاه تخصصی سایبان چتری

افزودن یک سایبان به خانه سرمایه گذاری بسیار خوبی است. سایبان ها را می توان بر روی درها، پنجره ها، پاسیوها یا روی حیاط نصب کرد. این سایبان ها مخصوصا بعد از نصب روی پنجره ها با کاهش نور خورشید و انعکاس نور بهره وری انرژی را افزایش می دهند. زمانی که از سایبان روی بالکن یا حیاط  ، پاسیو و .. استفاده شود، این روش همچنین با محافظت از شما در برابر خورشید و باران میزان استفاده شما از فضای باز را نیز افزایش می دهد. پس از اتخاذ تصمیم برای بهبود فضای خانه یا کسب و کار خود با یک سایبان، باید سبک، پوشش و انواع سایبان را با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصی خودتان انتخاب کنید.

سایبان چتری یکی از سایبان های بسیار کار آمد بوده که تنوانسته جای خود را در بازار همچنان محکم نگه دارد. سایبان چتری با توجه به اندازه گیری میزان وزش باد طراحی می گردد. سایبان چتری به علت جذابیتی که از خود به محیط میدهد همیشه مدرن بوده و مورد انتخاب همه خاص پسندان قرار میگیرد.
زیبایی و توجه به علاوه فواید یک سایبان واقعی چیزیست که میتوان از سایبان چتری  انتظار داشت.
سایبان چتری در مدل ها و طرح های مختلفی تولید میشود که دست مشتری را حسابی برای انتخاب طرح و انواع آن بازگذاشته است.

سایبان برای استخر به شکل چتری:

این سایبان چتری بیشتر جنبه ی زیبایی دارد و طرح های بسیار زیبا و طرح های مختلف و مدرنی دارد که شما می توانید با سلیقه ی شخصی خود مدل مورد نظر را انتخاب کنید و زیبایی دو چندانی به حیاط منزل خود دهید. با نصب سایبان استخر به شکل چتری حیاط خود را مثل این کنید که در سواحل دریای مورد علاقه اتان نشسته اید و از منظر دریای کوچک خود لذت می برید.یک مزیت خوبی که دارد این است که در هر موقع که احتیاجی نداشته اید آن را ببندید و در صورت نیاز آن را باز کنید و از سایه زیر آن لذت ببرید.

تماس با فروشگاه تخصصی سایبان چتری

برای سفارش و خرید سایبان چتری  میتونید شرکت سایبان چتری متین را انتخاب کنید. سایبان متین با ارائه انواع سایبان چتری در حال فعالیت میباشد. برای سفارش و اطلاع از قیمت ها  از طریق راه های ارتباطی در پایین صفحه با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:
سایبان چتری با هیتر گرمایشی
سایبان چتری شیک

سایبان برقی برای همه ایران

نصب سایبان برقی ، سقف برقی به آسانی و راحتی انجام نمیگیرد مگر اینکه شرکتی که از آن سفارش داده اید حرفه ای باشد و تجربه ی زیادی در این زمینه داشته باشد . نصب آسان و سریع سایبان برقی با سایبان متین بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان و سقف های متحرک است که در این زمینه چندین سال فعالیت کرده است و تجربیات زیادی کسب کرده است.

این سایبان در تنوع رنگی بسیار بالایی بر خوردار است و مقاوم در برابر بادشدید ، باران های شدید ، ضد اشعه نور هستند. قیمت این سایبان طوری طراحی شده است که ارزانترین نوع به شمار می آید، با استفاده از نظر سنجی شرکت مردم از قیمت سایبان برقی مقاوم و با کیفیت راضی هستند. و روز به روز درصد خریداری این سایبان بالا و بالا تر میرود.
کیفیت و کارایی سایبان برقی که شما از سایبان برقی متین خریداری میکنید با عمر طولانی و همچنین با ضمانت دو ساله که خدمت شما ارائه می کند.
در ضمن سایبان برقی متین سایبان قدیمی و از کار افتاده ی شما را به سایبان نو و مدرن تبدیل می کند آن هم با هزینه ی بسیار پایین کافیست برای اینکه سایبان قبلی خود را تعویض کنید با سایبان متین در ارتباط باشید.:

تماس با سایبان برقی برای همه ایران

برای خرید و مطلع شدن از قیمت انواع سایبان برقی کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

ما در همه جای شهر ایران دارای نمایندگی هستیم و کافیست به صفحه اول ( صفحه اصلی سایت – کلیک کنید ) بروید و از نقشه ی کشور عزیزمان روی شهر خود کلیک نمایید تا به نمایندگی و شعبه اجرای سایبان شهر خود متصل شوید. همچنین میتوانید پروژه ها و نمونه های کار شده توسط سایبان متین را در قسمت پروژه ها مشاهده کنید.

مزایای سایبان اتوماتیک چیست؟

از مزایای سایبان اتوماتیک میتوان به ارزان بودن، امکان نصب در هر محیطی ، ایجاد فضای خنک تر از حد معمول و …. اشاره کرد. بازوهای سایبان برقی موجب ایجاد یک تکیه‌گاه شده و پایداری بیشتری ایجاد می‌کند.
سایبان اتوماتیک به علت قرار گرفتن به صورت مستقیم در برابر نور آفتاب و گرمای آن ، باید دارای سازه قوی و حرفه ای باشد تا اجزای آن بر اثر رطوبت باران و آفتاب و اشعه ی مضر خورشید آسیب نبینند و دچار پوسیدگی نشوند.

مزایای سایبان اتوماتیک : استفاده از آن ها در بالکن و پاسیو

سایبان اتوماتیک هایی که در بالکن ها ، پاسیو و حیاط های خلوت به کار میروند تا ناحیه تحت پوشش خود را از تابش مستقیم نور آفتاب و اشعه های مضر آن حفظ کنند باید دارای مقاومت بالای باشند.
با وجود سایبان برقی در بالکن ها دیگر نیازی به جا به جایی قفس پرندگان ، گیاهان ، گلدان هایتان که در ساعاتی از روز در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار گرفته، نمی باشد.
سایبان اتوماتیک برای مغازه ها و رستوران های سرباز بسیار مناسب است که میتوانید فواید استفاده از آن ها را در لینک های زیر ببینید.
سایبان برقی رستوران لنجون
سایبان برقی رستوران پیده سرا

مزایای سایبان اتوماتیک : استفاده از آن ها در مغازه ها

با چاپ تبلیغات روی پارچه سایبان اتوماتیک مغازه میتواند از تبلیغات دائم برای محصولات خود استفاده کنید. سایبان اتوماتیک از تابش مستقیم آفتاب به داخل مغازه جلوگیری میکند.  سایبان اتوماتیک بخاطر ضد آب بودن در برابر رطوبت باران دارای مقاومت بالای است.  سایبان اتوماتیک جایگزین مناسبی برای پرده های دستی که باعث از بین رفتن نمای داخل مغازه شده، می باشد.
کاربردهای سایبان اتوماتیک میتوان به این موارد، نصب آسان سایبان اتوماتیک ، کاهش هزینه مصرف انرژی با نصب سایبان اتوماتیک ، ایجاد آسایش و راحتی برای افرادی که سایبان اتوماتیک نصب کرده اند و … اشاره کرد.

سایبان اتوماتیک متین با سالها سابقه که در زمینه ساخت و نصب سایبان اتوماتیک دارد کالای با کیفیت را برای شما آماده خواهند کرد.