saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی
saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی

دلایل استفاده از سایبان چتری

با گرم تر شدن هوا و آمدن فصل تابستان، همه ی ما به فواید ایجاد سایه توسط سایبان بیشتر فکر می کنیم. اگر شما صاحب حیاط یا تراس بزرگ هستید حتما به این توجه کرده اید که چگونه می توانید در فصل تابستان از این فضا استفاده ی بیشتری ببرید. اما چگونه برای خانه یا حیاط خود یک چتر سایبان انتخاب میکنید. ممکن است برخی از افراد بخواهند بخشی از حیاط را به عنوان محلی برای استراحت انتخاب کنند و یا از بالکن به این منظور استفاده نمایند. بعضی اوقات ممکن است این محوطه مجلل و بزگ و دارای گیاهان و گلدان باشد یا در آن از مبلمان فضای باز یا صندلی استفاده کرده باشید. در این شرایط، سایبان چتری میتواند یک راه حل عالی برای تهیه سایه مورد نیاز شما باشد. از طرف دیگر سایبان چتری میتواند سایه هایی را برای مناطق مورد نظر شما فراهم کند که دارای سایه مناسب نیستند و شما تمایل به استفاده از انها دارید. همچنین میتوانید زاویه چتر را تغییر دهید به گونه ای که نور خورشید کمتر به تراس شما بتابد.



مطالب پیشنهادی:

سایبان مغازه رستوران مینا بانو

کاربرد های سایبان مغازه برای رستوران ها به قدری زیاد است که نمی توانید آن ها را به یک یا دو دسته محدود کنید. یکی از مشکلاتی که رستوران ها در اکثر فصل های سال با آن مواجه هیستند این است که چگونه می توانند از هدر رفت انرژی در مغازه ی خود جلوگیری کرده و هزینه های قبوض را پایین بیاورند! اینکار با سایبان مغازه امکان پذیر است!سایبان مغازه امکانی که به مشتریان خود می دهد این است که بتوانند به کمک آن فضا را خنک کنند. ساختار سایبان مغازه طوری می باشد که که نور خورشید را کنترل می کند و نمی گذارد هیچ گرمایی وارد مغازه ی شما بشود. از طرف دیگر امکان دیگری که سایبان مغازه در اختیار مالکان رستوران ها قرار می دهد افزایش فضای مغازه می باشد. جلوی درب رستوران ها فضایی زیادی وجود دارد پس می توانید از این فضا استفاده کنید برای این تنها خرید سایبان مغازه کافی است. به کمک سایبان مغازه سایه ایجاد کنید و از سایه به وجود آمده بهره مند بشوید.


مطالب پیشنهادی:

سایبان پارکینگ مناسب حیاط

قیمت ماشین روز به روز بالاتر می شود و همین مساله باعث می شود که یکی از دغدغه هایی که برای کسانی که ماشین دارند بوجود بیاید این باشد که چگونه می توانند از ماشین خود در برابر هزینه های تعمیرگاه و خسارت های حاصل از دزدی ماشین، مراقبت کنند. قطعا یکی از بهترین پیشنهاد ها برای این دسته از افراد استفاده از سایبان ماشین است. انواع مختلف سایبان پارکینگ میتواند خودروی شما را در برابر باد و باران محافظت کند. سایبان های مدرن و برقی مقاومت بهتری در برابر بادهای شدید دارند و با نصب سنسور میتوانید این مقاومت را بیشتر کنید. از طرف دیگر جای زیادی را از شما نخواهند گرفت و در زمان عدم نیاز به آن میتوانید به راحتی آنرا جمع کرده که این خود ایمنی بسیار بالای این محصول را نشان می دهد. در نهایت شما با خرید سایبان برقی، ارزش ملک و ساختمان خود را افزایش میدهید و علاوه بر این بدون نگرانی از تغییرات آب و هوا، خودرو را داخل حیاط میگذارید. در حالیکه ممکن است به نظر شما این کار یک هزینه باشد، اما یک سرمایه گذاری بلند مدت است تا خیلی از هزینه های نگه داری خودرو را کاهش دهد. 

مطالب دیگر:

سایبان مغازه بازویی ضد آب و مقاوم

شاید همه ی ما فکر کنیم که تنها کارکرد سایبان برقی جلوگیری از تابش نور خورشید است اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی سایبان ها کارکرد های مختلفی پیدا کرده اند که جلوگیری از تابش نور آفتاب تنها یکی از آن هاست. در شهری مانند تهران که آب و هوای مختلفی را در طول سال تجربه می کند یکی از بهترین وسیله ها برای مغازه، نصب سایبان مغازه بازویی است. نکته قابل توجه در مودر این مدل از سایبان ها این است که به شما امکان کنترل و تنظیم سایبان را از راه دور میدهد و دیگر نیازی به تکان دادن یا چرخاندن اهرم نخواهید داشت. از طرف دیگر با چاپ مارک و برند روی سایبان مغازه به راحتی نظر مشتریان به مغازه شما جلب خواهد شد. فقط کافی است کمی سلیقه را چاشنی کنید و در انتخاب رنگ و طرح سایبان خلاقیت به خرج دهید. تنوع رنگی خوبی برای چادرهای سایبان وجود دارد و میتوانید بر اساس دکور و رنگ مغازه انها را انتخاب نمایید. در نهایت سایبان ها با قابلیت جمع شوندگی عناصر بسیار عالی برای پوشش جلوی سردر مغازه ها هستند. شما در هر جای ایران که هستید میتوانید این محصول پرکابرد و بادوام را برای مغازه خود سفارش دهید و استفاده کنید.



مطالب پیشنهادی:

تاثیر سایبان ماشین در دوران قرنطینه

با شیوع ویروس کرونا و لزوم قرنطینه برای تمام افراد، اکثر ما بیشتر وقت خود را در خانه می گذارانیم! همین امر باعث می شود که به لزوم نصب یک سایبان ماشین فکر بکنیم تا دیگر نگران این نباشیم که در روزهایی که ما در خانه هستیم ماشین در زیر نور آفتاب چه بلایی به سرش می آید. نور افتاب به طور مشخص نه تنها روکش صندلی های ماشین شما را خراب می کند بلکه باعث می شود که با بالا رفتن درجه ی دما در ماشین، موتور و دیگر اجزای داخلی ماشین نیز خراب شده و خسارات زیادی بر روی دست شما بگذارد. شاید سایبان ماشین مخصوص ماشین باشد اما افراد خانواده می توانند از آن استفاده های بیشتری نیز ببرند. شما می توانید سایبان پارکینگ را در حیاط منزل خود نصب کنید برای نصب این محصول نیاز نیست حتما از دیوار استفاده کنید چی از این بهتر! یکی از تاثیرات سایبان ماشین در دوران قرنطینه است که شما می توانید از سایبان خود محلی برای دورهمی استفاده کنید.


مطالب پیشنهادی: