saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی
saybun

saybun

تولید کننده و توزیع کننده انواع سایبان های برقی

سایبان متحرک برای فضای باز

بالکن خانه شما در جهت تابش مستقیم آفتاب قرار دارد؟

مغازه شما ظهر ها با تابش مستقیم افتاب داغ میشود و این گرما را به داخل مغازه انتقال میدهد؟

اگر این قبیل مشکلات را تجربه کرده اید ، پس این مقاله را از دست ندهید !

سایبان متحرک در هرجایی که آفتاب و گرمای خورشید و برف و باران برای شما دردسر دارد میتواند نصب شود.

مثل ویلاها ، حیاط ، بالکن و پاسیو ، رستوران و کافه سرباز و ویترین مغازه ها.

سایبان متحرک همانطور که از نامش معلوم است برای باز و بسته کردن نیازی به نیروی دستی ندارد و تنها با یک ریموت در زاویه دلخواه تنظیم میگردد.

سایبان متحرک های ریموت دار برای استفاده در کنار استخرها ,  تراسها و حیاط ها  , ویلا , کنار زمین های بازی  , بالای پنجره و درب مغازه ها به منظور جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و گردو غبار روی ویترین مغازه ها و جلوگیری از بارش باران تهیه میشود.

گروه سایبان متین با ارائه محصولات باکیفیت بالا و قیمت های منصفانه توانسته رضایت مشتریان عزیز را طی سالیان متمادی به دست آورد .

قیمت سایه بان متحرک به عواملی بستگی دارد که با توجه به شرایط هرکس متفاوت است . برای برآورد دقیق قیمت با ما تماس بگیرید.

برای دریافت بهترین نتیجه میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین سایبان متحرک با بهترین کیفیت در اختیار شما باشد

برای خرید و سفارش آنلاین و حضوری سایبان برقی با شرکت تولید و پخش سایبان متحرک متین تماس بگیرید.

ما در همه جای ایران نمایندگی داریم ! به صفحه اصلی (کلیک کنید) بروید و روی نقشه ایران شهر مورد نظر خود را پیدا کرده و کلیک کنید .

سایبان پارکینگ مینی ون

ویژگی های پروژه:

اجرای سایبان پارکینگ بر روی مینی ون

توسط تیم سایبان برقی متین

استفاده از موتور توبلار برای باز و بسته کردن سایبان به صورت اتوماتیک


همانطور که مشخص است بدنه خودرو ها بسیار ظریف بوده و به نور خورشید حساس است .

اگر شما مدت‌ زیادی ماشین خود را در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید به مرور زمان از مقاومت کاسته شده و در آن خوردگی ایجاد میگردد . به بیانی دیگر رنگ اصلی خودرو کم کم تغییر میکند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد سایبان پارکینگ این بوده که به راحتی قابلیت جمع شدن را دارا می باشند و می توان آن ها را تا انداز های کوچک جمع کرد .


برای دیدن پروژه کلیک کنید 



سایبان چتری بزرگ

سایبان چتری بزرگ با سایبان برقی متین

سایبان ها در تنواع بسیار مدل و رنگ ها تولید میشوند تا با محیط سازگار شده و آن را بیشتر به یادماندنی کند. سایبان چتری بزرگ یکی از اقلام تاثیر گذار در زیبایی و شیکمی دکوراسیون ، دارای انواع مختلفی است که با رنگ بندی های متفاوت همراه میباشد.

در نتیجه میتوانید آن را با محیط ست کنید یا رنگی برایش انتخاب کنید که جلوه بسیاری به محیط بدهد.
این سازه ها به علت نیاز نداشتن به تکیه گاه و دارا بودن از پایه برای استقرار در مکان ها ، هرجای حیاط و … که بخواهید نصب میگردد و میتوانید حتی در مواردی آن را حمل یا جا به جا کنید.

سایبان چتری بزرگ یکی از سایبان های بسیار کار آمد بوده که تنوانسته جای خود را در بازار همچنان محکم نگه دارد.

صاحبان با تجربه رستوران ها و کافه های سرباز از سایبان های مخصوص و زیبا استفاده میکنند تا دنج ترین و امن ترین فضا ها را برای مشتری ها فراهم کنند.

اما گاهی سرما به مشتریان اجازه نمیدهد به راحتی از فای باز لذت ببرند که سایبان متین همیشه در صحنه حاضر اقدام به روش خلاقانه ای کرده که میتوانید در فضای باز زیر سایبان چتری بزرگ بنشینید و گرم شوید.

از هیتر گرمایشی استفاده می شود کافیست در این زمینه کار را به کاردان بسپارید و از تخصص ها و امکاناتی که برای شما مشتریان عزیز استفاده می کنند بهره مند شوید.

برای دریافت بهترین خدمات در زمینه ی ساخت سایبان چتری بزرگ کافیست با راه های ارتباط سایبان برقی متین در ارتباط باشید.

ساخت سایبان چتری بزرگ فقط و فقط از کارکنان کاربلد سایبان برقی متین بخواهید و برای سفارش اندازه و نوع پارچه ی مورد استفاده برای سایبان چتری کافیست با مشاوران سایبان برقی متین در ارتباط باشید.

سایبان متحرک محکم

سایبان متحرک محکم و حرفه ای با سایبان متین

همانطور که از نام سایبان متحرک مشخص است ، این سایبان ها نیاز یبه نیروی دستی برای باز و بسته کردن ندارند و تنها با استفاده از یک ریموت در زاویه دلخواه تنظیم می شوند.

شما میتوانید هر زمان که به آن ها نیاز نداشتید آن ها را ببندید و از عوامل خارجی بهره مند شوید. با نصب سایبان برگ های درختان و آشغال های ریخته شده در ناحیه تحت پوشش سایبان ها نیز به حداقل خواهد رسید.

مزایای سایبان متحرک :

*مقاومت بالای سایبان متحرک در برابر زنگ زدگی
*تاثیر زیاد سایبان متحرک در دکوراسیون منزل
*جلوگیری از فساد مواد در مغازه با نصب سایبان متحرک
*سایبان متحرک و جلوگیری از پوسیدگی وسایل منزل
*سایبان متحرک و ایجاد فضایی خنک تر به اندازه 20 درجه سانتی گراد

از مزایای سایبان متحرک می توان این مورد را ذکر کرد که سایبان متحرک به مالکان اجازه می‌دهد که شرایط هوای اطراف را آن طور که می‌خواهند تنظیم کنند. در شرایط آب و هوایی نامطلوب می توانند از مزایای سایبان متحرک استفاده نموده و با باز و یا بسته نمودن آن بصورت اتوماتیک و یا دستی با این شرایط نامطلوب مقابله نمایند.

سایبان برقی متین در تمام نقاط ایران شعبه دارد که اگر در هر شهری که هستید احتیاج به سایبان متحرک داشتید میتوانید روی سایبان برقی متین حساب کنید و بهترین سایبان متحرک با کیفیت پارچه ی مناسب و بهترین کیفیت موتور برقی داشته باشید.

سایبان پارکینگ به صورت عمودی

سایبان پارکینگ به صورت عمودی اجرا شده توسط سایبان شاهد

اجرای سایبان پارکینگ به صورت عمودی کنار خودرو و سایبان برقی بر روی اتومبیل توسط تیم فنی سایبان متین

پارچه انتخاب شده توسط کارفرما کد ۲۰۶

تصاویرپروژه:

همه عکس های به کار رفته در این متن از نمونه کارهای سایبان متین میباشد.

سایبان پارکینگ به صورت عمودی

تابش های فرابنفش نور خورشید باعث کمرنگ شدن رنگ بدنه، پوسیدگی تودوزی اتومبیل و خراب شدن چراغ های جلوی ماشین می شوند و تنها استفاده از سایبان ماشین می تواند از این امر پیشگیری نماید.

همچنین نبود سایبان پارکینگ باعث بروز مشکلاتی برای خودرو شده که میتوان در این زمینه به تغییر رنگ اصلی بدنه و آسیب دیدن موتور ماشین در اثر تابش شدید آفتاب اشاره نمود.

سایبان برقی پارکینگ با پارچه مقاوم با قیمت مناسب و با هزینه ی پایین انجام می شود هیچ نگران هزینه ی پرداختی نباشید میتوانید با هزینه ی کم دارای یک سایبان پارکینگ با پارچه ی مناسب ، موتور برقی هوشمند ، و پایه های مستحکم باشید.

 

نکته ای قابل توجه در خصوص سایبان پارکینگ به صورت عمودی

اندازه و ابعاد سایبان پارکینگ با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است. معمولا طول سایبان به اندازه طول خودرو ۴.۵۰ تا ۵.۵۰ متر و میزان پیشروی (بازشو) به اندازه عرض خودرو ۱.۸۰ تا ۲.۲۰ قابل تغییر است و بر اساس نیاز مشتری می توان تا عرض ۲.۵۰ یا ۳متر این محصول را اجرا کرد.